معامله گری به روش ICT

نویسنده :
لطف الله مولوی محمدرضا لشکری
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 654
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 1000
ویرایش : 0 شابک 9786001866364
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : پرایس اکشن

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 650,000تومان

درباره مایکل هادلستون (Michael Huddleston)درباره مایکل هادلستون (Michael Huddleston)بنیان‌گذار پرایس اکشن در سبک آی سی تی (ICT) می باشد. مایکل سال‌ها در مؤسسات مالی و بانک‌‌ها فعالیّت داشته و از تحلیل گران بنام بوده است. لذا توانسته رفتارهای این بانک‌ها و مؤسساتِ مالی بزرگ را شناسایی کند. “مایکل هادلستون” نتایج تجربه خود را در این استراتژی معاملاتی وارد کرد که با یادگیری این سبک می‌توان با توجه به روند قیمتی، رفتار معامله‌گران بزرگ و مؤسسات را آنالیز کرد.

موارد متمایز کننده سبک ICT·
بررسی عرضه و تقاضای پیشرفته:
اگر چه معنا و مفهوم عرضه و تقاضا مانند دوره های عرضه و تقاضا نیست و مواردی که بررسی می شود بسیار متفاوت است و اصلاً ربطی به منطق دیدگاه سبک های مبتنی بر عرضه و تقاضا ندارد.·

مهندسی نقدینگی:
یکی از مهمترین مفاهیمی که به جرات می توان گفت هیج سبکی در دنیا آنقدر دقیق روی مبحث وجود نقاط دارای نقدینگی و ذهنیّت معامله گرانِ بزرگ روی این سطوح صحبت نکرده است.·

ردیابی سفارشات:
ردیابی سفارشاتِ سازمانی از طریق پیدا کردن اوردربلاک های دارای سفارشات و نقدینگی های ساخته شده توسط الگوریتم های برنامه نویسی شده که تمام حرکت قیمت را به گردش در می آورند.

ساختار بازار پیشرفته (جدید):
این که دیدگاه خرده تریدرها از ساختار شکل گیری بازار چیست؟دقیقاً تله ای هست که مارکت میکرها از آن استفاده می کنند و در این سبک این مورد نیز پوشش داده شده است.

ستاپ های ورود و خروج:
به جرات می توان گفت ستاپی که در دوره ۲۰۱۶ از آن صحبت می شود، یکی از قوی ترین ستاپ های این سبک است و به سادگی هر چه تمام آن را آموزش داده است که همان برای شما کافی است تا سودده شوید.

تلفیق زمان و مکان:
مهمترین عنصری که این سبک را از بقیه سبک های مبتنی بر رفتارشناسی حرکت قمیت متمایز می کند، عنصر زمان است که همیشه به آن توجه می شود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...