معامله گر پرایس اکشن

YTC Price Action Trader

نویسنده :
لنس بگز
مترجم :
اسماعیل نوروزی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 639
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 910
ویرایش : 0 شابک 9786227775501
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : پرایس اکشن

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 590,000تومان

به معامله گر پرایس اکشن، وای تی سی (YTC) خوش آمدید. به معامله گر پرایس اکشن، وای تی سی (YTC) خوش آمدید. من دو هدف اصلی برای این کتاب دارم:
1) برای به اشتراک گذاشتن روشی که من به بازارهای مالی نگاه می کنم و روشی که از پرایس اکشن برای شناسایی و مدیریت فرصت های معاملاتی استفاده می کنم.
2) برای به اشتراک گذاشتن روند توسعه ای که معتقدم شما باید دنبال کنید، تا صرف نظر از استراتژی که برای اجرای معاملات انتخاب می کنید، بتوانید به طور مداوم به یک معامله گر سودآور و حرفه ای تبدیل شوید. 

از میان این دو هدف اولیه، هدف دوم به مراتب مهم تر است. معامله گران تازه کار به اشتباه بر این باورند که موفقیت به دانش صحیح و استراتژی درست بستگی دارد. در حالی که این مهم است، اما آن ها درک نمی کنند که تبدیل شدن به یک معامله گر واقعاً یک روند رشد و توسعه ای است. موفقیت نتیجه یافتن یک روزه ترکیبی مناسب از اندیکاتورها یا پارامترها و مجموعه درست قوانین معاملاتی نیست. در حالی که در یک محیط فاقد اطمینان فعالیت می کنید، یاد بگیرید به خودتان اعتماد کنید و اعتماد به توانایی خود برای تصمیم گیری موثر، مدیریت ریسک، شناسایی و مدیریت فرصت ها؛ موفقیت از طریق درک این فرایند به دست می آید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...