معامله گری با تمام ذهن؛ چگونه از غریزه راست مغز و هوشمندی های چپ مغز برای تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای استفاده کنیم

Trading from Your Gut: How to Use Right Brain Instinct & Left Brain Smarts to Become a Master Trader

نویسنده :
کورتیس ام فیث
مترجم :
مهدی شکرانی بایگی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 186
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 350
ویرایش : 0 شابک 9786001866005
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : روانشناسی بازار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 185,000تومان

در طول سال ها متوجه شده ام که تفکر بیش از حد می تواند به عملکرد در زمینه های دیگر آسیب برساند. به ویژه من بسیاری از معامله گران را دیده ام که با تأکید بیش از حد بر فرآیند تصمیم گیری تحلیلی منطقی فلج شده اند. بسیاری از معامله گران با پتانسیل کامل خود عمل نمی کنند، زیرا آنها فقط از بخشی از ذهن خود استفاده می کنند؛ ضمیر خودآگاه تحلیلی و خطی نیمکره چپ مغز. آنها از عقل خود استفاده می کنند اما از شهود خود استفاده نمی کنند.
آن ها این کار را به این دلیل انجام می دهند که یاد نگرفته اند به غریزه درونی و شهود خود اعتماد کنند.
اگر می خواهید در سطح یک استاد معامله گری معامله کنید، باید هر دو بخش ذهن خود را توسعه دهید؛ یعنی هوشمندی و شهود. خود من اولین کسی نیستم که این ایده را پیشنهاد می کنم. بسیاری از مشهورترین معامله گران جهان این را قبل از من گفته اند. آنها درست می گفتند.
اگرچه کتاب های زیادی در مورد تجزیه و تحلیل معاملات و تکنیک های ذهن تحلیلی وجود دارد، اما کمبود کتاب در مورد توسعه شهود معاملاتی وجود دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتم این کتاب را بنویسم.
در کتاب "معامله گری با شهود" من نشان می دهم که چگونه شهود و اعتماد به نفس خود را در تصمیمات غریزه درونی خود توسعه دهید تا بتوانید از تمام ذهن خود در هنگام معامله استفاده کنید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...