چگونگی برند کشورها شهرها و مقصدها؛ کتابی برای برنامه ریزی برندسازی مکان

How to brand nations, cities and destinations

نویسنده :
تیمیو میولانن سپو رینیشو
مترجم :
احمد روستا مرضیه ظهیری
نوبت و سال چاپ : 2 / 1397 تعداد صفحات : 279
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 300
ویرایش : 0 شابک 9789644684562
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : برند

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 28,500تومان

به نظر نویسندگان، این کتاب برنامه ریزی و اقدام برای تهیه فرم پیشنهادی طرح یک نهاد منحصر به فرد را ارائه می دهد. همچنین برنامه های عملی، گام ها و روش هایی را برای همراه کردن افراد و سازمان های شرکت کننده در برنامه ریزی طرح پیشنهادی مطرح می کند.
کتاب حاضر به عنوان ابزاری در زمان شروع ساخت برند بین المللی مکان عمل می کند و برای دانشجویان بازاریابی و برندینگ مکان در دانشگاه ها و مؤسسات و همچنین عاملان منطقه ای و ملی مفید است.
این کتاب از چهار فصل تشکیل شده است. فصل اول، پیش زمینه نظری و فرایندهای ایجاد برند مکان را در بر می گیرد. فصل دوم، عمق فرایندهای انجام شده در کشورهای مختلف و به طور خلاصه اساس موفقیت به دست آمده بر مبنای تجربه را بررسی می کند. فصل سوم، بر اساس بررسی شیوه های برندینگ مکانی در بافت شهرها و مقاصد گردشگری و نتیجه گیری با مؤلفه های کلیدی موفقیت برندینگ مکانی در این تنظیمات ادامه می یابد.
فصل آخر به ارائه شرح برنامه عملی برای ساخت برند مکانی یک کشور یا مقصد گردشگری می پردازد. در هر صورت، در کل کتاب شرح داده می شود که یک یا چند برنامه عملی ممکن است از طریق مراحل مختلف ساخت یک برند مکان و برنامه ریزی آن برای استفاده بافت شهرها، بسته به اندازه و نوع آن ها به کار برود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...