تجزیه و تحلیل قیمت سهام گام به گام

Reading Price Charts Bar by Bar: The Technical Analysis of Price Action for The Serious Trader

نویسنده :
ال بروکز
مترجم :
دکتر علی پارسائیان
نوبت و سال چاپ : 2 / 1402 تعداد صفحات : 430
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 600
ویرایش : 0 شابک 9786229283943
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : پرایس اکشن

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 250,000تومان

در حالی که استراتژی‌های پیچیده ممکن است برای برخی از معامله‌گران کارساز باشد، درک پرایس اکشن تمام چیزی است که برای موفقیت در بازار سرمایه به آن نیاز دارید. پرایس اکشن یک رویکرد موثر برای معامله در بازارهای امروزی است و به شما امکان می دهد تا بدون غرق شدن در مجموعه پیچیده­ای از تکنیک­های معاملاتی، روی روند معاملات تمرکز کنید. این روش ممکن است ابتدایی به نظر برسد، اما به طور قابل توجهی سوددهی را افزایش داده و ریسک را به حداقل می­رساند.

یکی از راه‌های اعمال پرایس اکشن در سیستم­های معاملاتی، الگوهای نموداری ((Chart Pattern است. هیچ کس بهتر از ال بروکز این موضوع را درک نمی کند. بروکز سالها پیش کشف کرد که خواندن نمودارهای قیمت بدون اندیکاتور ساده­ترین، مطمئن­ترین و سودآورترین راه برای تجارت است. تسلط بر این روش چیزی است که او را به طور مداوم در تجارت موفق کرد. اکنون ال بروکز تجربه استفاده از روش پرایس اکشن میله به میله (Reading Price Action Bar by Bar) را با شما به اشتراک می­گذارد.

در پایان روز، هر کسی می تواند به نمودار نگاه کند و نقاط ورود و خروج بسیار واضح را ببیند. اما انجام این کار در زمان معامله بسیار دشوارتر است. خواندن پرایس اکشن به صورت میله به میله به شما کمک می­کند تا در تمرین پرایس اکشن از طریق استفاده از خطوط روند و خطوط کانال روند، بالا و پایین های قبلی، شکست­ها و سایر ابزارها مهارت کسب کنید و نسبت ریسک به پاداش خود را بهبود ببخشید.

این کتاب به عناصر اساسی این روش می پردازد، از جمله اهمیت درک هر میله در پرایس اکشن، اینکه چرا الگوهای خاص تنظیمات قابل اعتمادی برای معاملات هستند، و چگونگی پیداکردن نقاط ورود و خروج به بازار در زمان معامله. بروکز بر روی نمودارهای شمعی پنج دقیقه­ای تمرکز می­کند تا اصول اولیه را نشان دهد، اما نمودارهای روزانه و هفتگی را نیز مورد بحث قرار می­دهد. همچنین نوسان­گیری در معاملات روزانه در چند سهم را بررسی می‌کند و نشان می­دهد چگونه استفاده از پرایس اکشن به تنهایی می­تواند در این سبک از معامله نیز بکار رود.

هیچ راه آسانی برای انجام معاملات وجود ندارد، اما اگر این روش را به­درستی یاد بگیرید، الگوهای قابل اعتماد را پیدا کنید، و درک درستی نسبت به بازار و بازه زمانی مناسب با شرایط خود داشته باشید، می­توانید درآمد کسب کنید.

مطالب جلد چهارم کتاب پرایس اکشن؛ تجزیه و تحلیل قیمت سهام گام به گام (Reading Price Charts Bar by BAR) تالیف ال بروکز:

فصل1: تغییرات قیمت

فصل2: خط روند و کانال روند

فصل3: روند

فصل4: معکوس شدن روند به صورت موقت

فصل5: دامنه تغییرات بسیار اندک قیمت یک سهام

فصل6: شکسته شدن خط روند

فصل7: کشش

فصل8: معکوس شدن روند

فصل9: معکوس شدن روند به میزان اندک: ناکام ماندن کسانی که با آن همسو شدند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...