اصول و مبانی مدیریت بازاریابی

نویسنده :
فیلیپ کاتلر کوین لین کلر
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 5 / 1401 تعداد صفحات : 492
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 860
ویرایش : شابک 9789642614936
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : اصول و مدیریت بازاریابی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 493,000تومان

موفقیت شرکت ها در اغلب مواقع به توان بازاریابی بستگی دارد. چنانچه تقاضای کافی برای کالاها و خدمات وجود نداشته باشد تا شرکت بتواند از آن سودی حاصل کند، وظایف مالی، عملیاتی، حسابداری و دیگر وظایف کسب وکار واقعاً اهمیتی نخواهند داشت. باید حد بالایی وجود داشته باشد تا حد پائین معنی پیدا کند. بسیاری از شرکتها اقدام به ایجاد پست مدیر ارشد بازاریابی (CMO) کرده اند تا مدیر بازاریابی را هم ردیف دیگر مدیران ارشد از قبیل مدیر ارشد اجرایی (CEO) و مدیر ارشد مالی(CFO) قرار دهند. در هر حال، بازاریابی کار مشکلی است و برای بسیاری از شرکتهایی که موفق بوده اند، نقش پاشنۀ آشیل را داشته است.
برای اینکه بازاریاب باشید، باید بدانید که بازاریابی چیست، چگونه عمل می کند، چه چیزی بازاریابی می شود و چه کسی بازاریابی می کند.
کتاب “اصول و مبانی مدیریت بازاریابی” نوشتۀ فیلیپ کاتلر و لین کلر با هدف آموزش مدیریت بازاریابی، چارچوبی مناسب برای شرکتها، گروهها و افراد است تا راهبردهای خود را با بازار قرن بیست و یکم تطبیق دهند. این کتاب شامل ۷ بخش و ۱۸ فصل است و با تعریف بازاریابی برای قرن بیست و یکم شروع می‌شود و به مطالبی چون :
توسعه و اجرای راهبردها, شناخت بازارها، تقاضای بازار و محیط بازاریابی، ایجاد ارزش، رضایت و وفاداری مشتری، تجزیه‌ و تحلیل بازارهای مصرفی، ایجاد نامهای تجاری قوی، طراحی جایگاه یابی نام تجاری و توجه به رقابت، مدیریت کردن خرده‌فروشی، عمده‌فروشی و … می‌پردازد.
ترجمۀ این کتاب ارزشمند را آقایان دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر کامبیبز حیدرزاده به انجام رسانده‌اند که از استادان برجستۀ بازاریابی کشور محسوب می‌شوند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...