استادی در نئوویو

Mastering Ellott Wave

نویسنده :
گلن نیلی
مترجم :
مهدی نریمانی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 436
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 650
ویرایش : 0 شابک 9786001866487
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : امواج الیوت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 450,000تومان

نئوویو یکی از پیشرفته ترین روش های تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی می باشد که در تمامی بازارهایی که برمبنای روانشناسی توده مردم و عرضه و تقاضا می باشد، قابل استفاده است. در میان روش های تحلیلی بازار، این سبک یکی از قوی ترین و منطقی ترین روش های حال حاضر می باشد که با فراگیری این روش درک عمیقی از حرکات بازار به تحلیلگر خواهد داد. در عین حال این سبک یکی از سخت ترین و پیچیده ترین متدهای تحلیلی است که برای فراگیری و تسلط به آن باید زمان زیادی صرف شود.
نئوویو نسخه تکامل یافته الیوت است، در الیوت به سبک گلن نیلی قوانین بسیار زیادی وجود دارد که بازار را در چهارچوبی مستحکم تر مورد بررسی قرار می دهد.
قوانین درج شده در تئوری الیوت کلاسیک دیدگاه سطحی تری نسبت به تحرکات بازار دارد و نسبتاً منسوخ شده تلقی خواهند شد.
"زمانی که من کتابم را منتشر کردم، بسیاری از مردم فکر کردند که من سعی در تغییر امواج الیوت را دارم. من چیزی در مورد تئوری امواج الیوت را تغییر نمی دهم. دقیقاً مثل این است که بگوییم حساب دیفرانسیل ریاضی را تغییر می دهد بنابراین خیر، نئوویو امواج الیوت را تغییر نمی دهد. اما به لطف قوانین، منطق و رویکردی علمی که در کتابم معرفی کردم، نئوویو به شما اجازه می دهد موقعیت های بسیار پیچیده تری را کشف کنید نئوویو نشانگر روند امواج مطمئن تری نسبت به امواج الیوت سنتی است مخصوصاً زمانی که در مورد قوانین صحبت می کنیم.
در تئوری موجی حرکات قیمت را موج نامگذرای می کنیم. پس از آن تحرکات موجی به دو صورت تقسیم بندی خواهند شد: 1- شتابدار ۲- تصحیحی

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...