مروری بر آزمون جامعه حسابداران رسمی ایران

شامل سوالات سال 1397 تا 1401

نویسنده :
غلامرضا کرمی سلمان بیک بشرویه حمید خادم محمدجواد منصوری
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 639
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 900
ویرایش : 0 شابک 9789641576389
موضوع اصلی : حسابداری موضوع فرعی : آمادگی کنکور

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 420,000تومان

ویژگی ها
* ارائه نکات برجسته مهم استانداردها و قوانین
* ارائه سوالات سال 1397 تا 1401 با پاسخ کاملا تشریحی
* ارائه مطالب منطبق با رویکرد جدید آزمون جامعه حسابداران رسمی ایران
* توضیحات تکمیلی پاسخ‌ها منطبق با آخرین تغییرات استانداردهای حسابداری، حسابرسی و قوانین

ساختار کتاب
کتاب شامل دو بخش است:
بخش اول شامل نکات عمده و مهم هر درس بوده که به صورت طبقه بندی شده به عنوان جمع بندی آن درس ارائه شده است. این بخش، یکی از ابزارهای مناسب برای داوطلبان برای مرور مطالب و مدیریت زمان خواهد بود. این موضوع علی الخصوص در آزمون جامعه حسابدارن رسمی و سایر آزمون های مشابه از جمله رتبه بندی کارکنان حرفه ای حسابرسی اهمیت بیشتری پیدا می کند چرا که همواره از دغدغه های داوطلبان، فرار بودن مطالب علی الخصوص مواد قانونی است. ضمن آنکه منبع مناسبی است برای داوطلبانی که با محدودیت زمانی مواجه هستند.
بخش دوم سوالات آزمون ۵ سال گذشته به همراه پاسخ های کاملاً تشریحی و بعضاً اشاره به نکات مشابه است. برای این که کتاب متناسب با تغییرات آزمون، رویکرد موثرتری داشته باشد تلاش شده است تمامی نکات مهم و کاربردی در پاسخ سوالات ذکر شود. اگرچه در رویکرد جدید، سوالات تشریحی حسابداری و مالیاتی حذف شده است اما به عقیده ما این سوالات شامل نکات اساسی و مهمی بوده که انتظار می رود مطالعه آنها در فهم بهتر مطالب کمک بسزایی داشته باشد.
تلاش شده است پاسخ ها و نکات برجسته مطابق با آخرین تغییرات استانداردهای حسابداری، حسابرسی، قوانین مالیاتی و سایر قوانین باشد. ضمن آنکه در ارائه نکات برجسته و پاسخ ها، آخرین تغییرات آزمون جامعه حسابداران رسمی ابلاغی در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...