هوش مصنوعی؛ چگون یادگیری ماشین دهه آینده را شکل خواهد داد

Artificial Intelligence / how machine learning will shape the next decade

نویسنده :
مت برجس
مترجم :
کمیل علی تقوی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1400 تعداد صفحات : 128
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 130
ویرایش : 0 شابک 9786227702040
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : تحول، نوآوری و تکنولوژی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 60,000تومان

مهمترین فناوری همه منظوره عصر فعلی، هوش مصنوعی است. با اینکه اهمیت هوش مصنوعی امروز بر همه آشکار است، اما بسیاری از افراد معنای آن را به اشتباه متوجه شده اند. مدیران، هوش مصنوعی را نوعی فناوری کلیدی ساختارشکن میدانند , کارمندان به عنوان یک ویران کننده شغل به آن می نگرد، مشاوران همیشه در صحبت هایشان به عنوان راه حلی همه جانبه از آن یاد می کنند و رسانه ها مرتب آن را بزرگ و ترسنام جلوه می دهند.
هوش مصنوعی هرچند طی اخیر راه خود را در میان صنایع مختلف بازکرده است اما همچنان نظریه پردازان معتقدند که این فناوری جای رشد بسیار بیشتری دارد و از پتانسیلی برخوردار است که باید سال ها بگذرد که ظرفیت آن شکوفا شود.
مت برجس در این کتاب همه اطلاعاتی را که برای آشنایی با هوش مصنوعی لازم دارید را در اختیارتان میگذارد و شیوه عملکرد آن ها را به شما توضیح می دهد. او به ثمره استفاده از این فناوری در محصولاتی مانند نرم افزار تشخیص صدا و اتومبیل های خودران اشاره میکند و پتانسیل آن برای ایجاد تغییرات انقلابی در همه ابعاد زندگی ما را بررسی می کند.
همچنین این کتاب به جنبه های تاریک فناوری یادگیری ماشین هم می پردازد. حساسیت در برابر هک شدن , تمایل به سوگیری نسبت به برخی گروه های خاص و سوء استفاده از آن توسط دولت ها از جمله نقاط ضعف فناوری یادگیری ماشین است که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است. در آخر هم به یک سوال اصلی پاسخ داده می شود : آیا ماشین ها می توانند به اندازه انسان ها هوشمند شوند؟

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...