حسابداری برای کسب و کار؛ کاربردها و استراتژی ها

Accounting For Buisiness: Practicalities & Strategies

نویسنده :
راجر هاسی اودرا آنگ
مترجم :
جابر قهرمان زاده
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 183
نوع جلد / قطع: شومیز / رحلی وزن: 400
ویرایش : 0 شابک 9786223270758
موضوع اصلی : حسابداری موضوع فرعی : اصول و مبانی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 180,000تومان

کتاب حسابداری برای کسب و کار (استراتژی ها و کاربردها) که در سال ۲۰۲۱ در نیویورک توسط، راجرهاسی و آئودرا اونگ از استادان رشته حسابداری و مدیریت نگارش شده و به جامعه و فعالان اقتصادی معرفی شده است را گزینه شایسته ای در جهت تسهیل بخشیدن به اهداف ادبیات حوزه حسابداری و مدیریت و همچنین برای موثر بودن در تصمیم گیری های استراتژیکی امری مهم و اجتناب ناپذیر تلقی کرده و در این راستا با بهره گیری از کتاب یاد شده، مجموعه ی حاضر براساس استاندارهای حسابداری ایران که پایه و اساس گزارش دهی سازمانی به شمار می رود به رشته تحریر درآمده است.

کتاب حاضر، می تواند یکی از کتب حسابداری مالی منتشر شده و حائز اهمیت در زمینه تجارت باشد که متناسب با کاربرد حائز اهمیت آن، کمکی به حوزه حسابداری، کسب و کار و همچنین پیشینه ای برای اشخاصی که به نحوی با انواع کسب و کارها در ارتباط هستند و همچنین نقطه عطفی برای مدیران، شاغلین، استادان نیازمند دوره های آموزشی، مدیران دوره های آموزشی اجرایی (مدیریتی و کنترلی) و برگزارکنندگان سمینارهای تجاری واقع شود. در واقع کتاب های کسب و کار، همچنان راه مقرون به صرفه و هوشمندانه ای برای هوشمندی کسب و کار و تسهیل نموندن ایده های تجاری، اهداف و راه حل مشکلات روزمره به شمار می روند.

مباحث ذکر شده در فصل های اولیه بر اطلاعاتی که مربوط به شرکت های بزرگ بوده و در دسترس عموم قرار دارند متمرکز می شوند و نحوه انتخاب و تجزیه و تحلیل ارقام برای تصمیم گیری در خصوص آن ها را نشان می دهند. فصل های بعدی بر روی، اطلاعات حسابداری، مدیریت تفصیلی متمرکز می گردد که در داخل سازمان ها برای مدیران موجود است تا آن ها بتوانند در جهت اتخاذ تصمیمات قابل اتکا و موثرتر گام برداشته، مشکلات را بررسی کرده و در راستای اهداف، عملکردهای موثرتری را اعمال نمایند. همچنین، فصل آخر، موضوعاتی نوظهور و بسیار مرتبط مانند «چگونه سازمان ها می تواند منابع اولیه را برای ماندن در تجارت به دست آورند؟» و «آیا فعالیت های آن ها برای محیط زیست مضر است؟» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...