خلق مدل کسب و کار

Business Model Generation : A Handbook for Visionaries, Game Changer, & Challengers

نویسنده :
الکساندر استروالدر ایو پیگنیور
مترجم :
مهدی مرسلی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 279
نوع جلد / قطع: شومیز / خشتی وزن: 510
ویرایش : 0 شابک 9786003072893
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 275,000تومان

خلق مدل کسب و کار کتابی است که با دیگر کتاب ها فرق دارد؛ خیلی هم فرق دارد. نه کتاب مدیریت است و نه انگیزش و نه آموزش کسب و کار! در عین حال، مجموعه ای است از تمام این موارد.
این کتاب دانشی عمیق درباره طبیعت مدل های کسب و کار در اختیار شما قرار خواهد داد؛ به طوری که مدل های سنتی و کاملا جدید و نیز پویایی و تکنیک های نوآورانه آنها را توصیف می کند؛ بررسی می کند که مدل شما چگونه در یک فضای به شدت رقابتی جایگاه خود را خواهد یافت و راهنمایی می کند که چگونه می توانید مدل کسب و کار سازمانی جدید خود را بازطراحی کنید.

قطعا متوجه شده اید که این یک کتاب معمولی استراتژی یا مدیریت نیست. ما این کتاب را طوری طراحی کرده ایم که اصول آنچه مورد نیاز شماست را به سرعت، ساده و به شکل بصری بیان کند. مثال ها به صورت تصویری ارائه شده اند و محتوا با تمرین ها و سناریوهای کارگاهی تکمیل شده است که بلافاصله قابل استفاده هستند. فراتر از نوشتن یک کتاب معمول درباره مدل های کسب و کار نوآورانه، تلاش کرده ایم تا یک راهنمای کاربردی برای افراد آرمان گرا، تغییر دهنده قواعد بازی و چالش پذیر طراحی کنیم تا بتوانند مدل های کسب و کار را طراحی و بازآفرینی کنند. تلاش زیادی کرده ایم که کتاب آن قدر زیبا باشد که از خواندن آن لذت ببرید. امیدواریم با لذت از این کتاب استفاده کنید، همان طور که ما آن را با لذت آماده کرده ایم.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...