کارمند برای اولین بار

How To Succeed in Your First Job: Tips for New College Graduates

نویسنده :
الود هولتون شارون ناکویین
مترجم :
دکتر علی شیرازی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1384 تعداد صفحات : 88
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 140
ویرایش : 0 شابک 9789648896091
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : مدیریت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 30,000تومان

شما تاکنون در دانشگاه بوده اید. وقت آن رسیده است که اکنون برای موفقیت شغلی خویش مطالب مهمی بیاموزید.
دانشگاه، به ضرورت شما را برای کار آماده نمی کند، و در اکثر مواقع، برای کار خوب آموزش نمی‌دهد. اگر شما به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده اید، کتاب کارمند برای اولین بار مفاهیمی را به شما آموزش می‌دهد که به شما کمک می‌کند دانشی را که در دانشگاه به دست آورده اید به ابزاری با ارزش تبدیل کنید و در محیط کاری موفق شوید.
موفقیت شغلی به عوامل متعدد - خیلی بیشتر از انجام وظایف اصلی که به واسطه آن استخدام شده اید - وابسته است. موفقیت شغلی، از درک چگونگی انجام کارهای اصلی در سازمان - جنبه های بی بدیل انجام کارها در سازمان - ناشی می شود. همچنین به یادگیری چگونگی انطباق یافتن، چگونه مورد قبول و احترام واقع شدن و اعتبار کسب کردن اشاره دارد. کارمند برای اولین بار گام به گام فرآیند شکستن سدها را که برای یادگیری و موفقیت در سازمان لازم است به شما آموزش می‌دهد.
این کتاب بر اساس فرآیند پویای دوازده مرحله ای الود هولتون - که به صورتی گسترده مورد آزمایش‌های میدانی و پژوهش‌های گسترده قرار گرفته - نگاشته شده است. کارمند برای اولین بار بصیرت و ابزار لازم برای کسب مهارت در مرحله انتقالی از دانشگاه به دنیای کار را در اختیارتان قرار می‌دهد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...