مجموعه سوالات کنکور دکتری {نیمه متمرکز} دانشگاه های سراسری حسابداری 1402-1390

نویسنده :
غلامرضا کرمی امید محمودیان سلمان بیک بشرویه محسن طورانی سید مصطفی سید حسینی محمد جواد منصوری
نوبت و سال چاپ : 8 / 1402 تعداد صفحات : 399
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 570
ویرایش : 0 شابک 9789641576150
موضوع اصلی : حسابداری موضوع فرعی : آمادگی کنکور

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 280,000تومان

این کتاب با هدف آشنایی و آماده سازی داوطلبان گرامی آزمون دکتری رشته حسابداری تدوین شده است. سوالات آزمون دکتری نیمه متمرکز ۱۳۹۰ (سال شروع آزمون به شیوۀ نیمه متمرکز) تا سال ۱۴۰۲ به همراه پاسخ دقیق و کاملاً تشریحی ارائه شده است. در تهیه این مجموعه از بهترین و مجرب ترین اساتید این حوزه استفاده شده تا یک کتاب کامل، به روز و دقیق در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

تغییرات کتاب نسبت به چاپ های قبلی

۱. استانداردهای حسابداری و حسابرسی، پیوسته در حال تغییر است. از این رو، در پاسخ به درس حسابرسی در چاپ جدید کتاب، سعی بر آن شده است ضمن ارائه پاسخ بر اساس استانداردهای قدیمی، به نکات استانداردهای جدید نیز اشاره شود.

۲. تلاش شده است پاسخ سوالات به صورت کاملاً تشریحی و با ارائه جزئیات کامل باشد تا هنگام مرور پاسخ سوالات، شما را از ارجاع به کتاب های دیگر بی نیاز سازد. از این رو، برخی از سوالات که در چاپ های قبلی از جامعیت برخوردار نبودند. اصلاح گردیدند.

3. کلیه سوالات و پاسخ ها مورد بررسی مجدد قرار گرفته است تا ضمن رفع ایرادات نگارشی، ایراداتی نظیر نامفهوم بودن، اشتباه بودن و ناقص بودن پاسخ سوالات بر طرف گردد. ضمن آنکه در بررسی پاسخ سوالات، در سال های اخیر، از کلید تصحیح شده سازمان سنجش استفاده شده است.

۴. ویرایش جدید علاوه بر تغییرات محتوایی، شامل ویراستاری و صفحه آرایی مجدد کتاب نیز هست. این کار با هدف ایجاد ارتباط بهتر بین دانشجویان و کتاب انجام گرفته است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...