برنامه نویسی پایتون برای کودکان؛ کدنویسی برای کودکان

Coding for Kids: Python: Learn to Code with 50 Awesome Games and Activities

نویسنده :
آدرین.ب
مترجم :
جواد وحیدی محمدحسین امیرزاده قاسمی رحیم اصغری
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 200
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 310
ویرایش : 0 شابک 9786227393972
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : برنامه نویسی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 170,000تومان

بهترین قسمت کد نویسی این است که شما فقط به یک کامپیوتر و این کتاب نیاز دارید! از اولین فصل تا انتها، من شما را با مفاهیم کد نویسی که لازم است بدانید، با دستورالعمل ها و مثال های مرحله به مرحله، تعداد زیادی اسکرین شات مفید و توضیحات ساده ای از اصطلاحات جدید برنامه نویسی که خواهید آموخت، راهنمایی خواهم کرد (که همه آن ها در واژه نامه دم دستی انتهای کتاب نیز برای شما در دسترس است!). در زمانی که شما این کتاب را تمام کرده باشید، برنامه هایی بسیار جالب و حتی بازی هایی ساده ایجاد خواهید کرد که می توانید با دوستان خود به بازی بپردازید! کسی نظری ندارد؟

کد نویسی مهارتی است که شما تنها با انجام دادن یاد می گیرید. به همین دلیل است که من ساختار هر فصل را به گونه ای طراحی کرده ام که شما را از طریق کدهایی که دنبال می کنید راهنمایی کنم. این کار به راستی کتاب را تعاملی می کند، زیرا در مورد یک مفهوم یاد خواهید گرفت، مقداری کدی می نویسید، متوجه می شوید که چه کاری انجام می دهد، می خوانید و کمی بیشتر یاد می گیرید، شاید یک یا دو باگ را برطرف کنید، و نتایج کد را در زمان واقعی می بینید! و برای اینکه واقعاً به شما در درک مفاهیم مختلف کد نویسی در این کتاب کمک کنم، در پایان هر فصل فعالیت هایی را نیز در نظر گرفته ام تا به شما کمک کنند دانش خود را آزمایش کنید، چندین مفهوم را ترکیب کنید و کد بیشتری بنویسید. گذشته از همه این ها، کار نیکو کردن از پر کردن است - بخصوص در مورد کد نویسی! در نهایت، اگر برخی از فعالیت ها برای شما خیلی آسان هستند، یا اگر فقط می خواهید به کد نویسی ادامه دهید، من چالش های سخت تری را بعد از هر فصل اضافه کرده ام تا واقعاً فکر شما را گسترده کنم و فرصت بیشتری برای نشان دادن خلاقیتتان بدهم!
این کتاب به شما کمک می کند تا یک ماجراجویی باورنکردنی را در جهان برنامه نویسی آغاز کنید. در پایان، شما برای دنیای آینده آماده خواهید شد! منتظر چی هستین؟

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...