هوش مصنوعی ناب؛ چگونه از استارت آپ های نوآور از هوش مصنوعی برای رشد استفاده می کنند؟

Lean AI: How Innovative Startups Use Artificial Intelligence to Grow

نویسنده :
لومیت پاتل
مترجم :
محمدصادق مسچی علی نیک سرشت محمدحسین رئیسی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1399 تعداد صفحات : 352
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 390
ویرایش : 0 شابک 9786222206666
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 249,900تومان

همواره راه اندازی و رشد یک استارت آپ جدید، چالش برانگیز بوده است. این امر نیازمند این است که کارآفرینان و رهبران ذهنیت گشوده ای نسبت به آزمودن رویکردهای جدید و نوآورانه داشته باشند تا بتوانند شانس موفقیت خود را افزایش دهند و این خود با ریسک همراه است.

شما می توانید با یک رویکرد منطقی و علمی برای یافتن بهترین استراتژی جهت اداره کسب و کارتان، شانس موفقیت خود را افزایش دهید. تاکنون جنبش استارت آپ ناب یکی از موفق ترین رویکردهای سیستماتیک بوده است. این رویکرد به شکل گسترده در سراسر جهان پذیرفته شده و نحوۀ ساخت استارت آپ ها و ارائه محصولات جدید را دستخوش تغییر کرده است.

بهترین تیم های رشد در جهان از رویکرد مشابه یادگیری مکرر به وسیله اجرای پیوسته آزمایش برای جذب مشتری استفاده می کنند. آن ها همان رویکرد منطقی سنجش و اصلاح را به کار می برند تا هر چه سریع تر کسب و کار خود را رشد دهند.

امروزه هوش مصنوعی، حسگرها و پلتفرم های دیجیتال فرصت بزرگی را برای یادگیری سریع تر نسبت به گذشته ایجاد کرده اند. رقابت بر سر نرخ یادگیری به تمایز اصلی بین استارت آپ های موفق و شکست خورده تبدیل می شود. شرکت هایی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند، می توانند سریع تر بسنجند، یاد بگیرند و تکرار کنند و در نهایت رقابت را برای دیگران دشوارتر سازند. با بهره گیری از خرد رویکرد که اریک ریس در کتاب استارت آپ ناب مطرح کرده است، می توانیم در دوران طلایی هوش مصنوعی، شانس دستیابی به نتایج موفقیت آمیز را به طور چشمگیری افزایش دهیم.

در این کتاب پیشنهادهای کاربردی در مورد نحوه افزایش مقیاس رشد هنگام ترکیب یک تیم ناب و چابک با هوش مصنوعی و خودکارسازی آورده شده است. این رویکرد یک نقشه راه واقع بینانه برای رشد در عصر ماشین های هوشمند فراهم می کند. این یک راهنمای الزامی و جدید است که هر شرکتی می تواند از آن برای درک بهتر نحوه اندازه گیری و مدیریت بازاریابی در عصر ابرداده بهره گیرد. این کتاب بر اساس تجربه شخصی دربارۀ ساخت و بهره گیری از ماشین هوشمند برای افزایش رشد کسب و کار و پیشی گرفتن از رقیبان نوشته شده است.

این کتاب برای چه کسانی است

این کتاب برای هرکارآفرین، رهبر، مدیر اجرایی یا سرمایه گذاری است که به دنبال مزیت رقابتی افزایش مقیاس جذب مشتری است تا رشدی بهتر، هوشمندانه تر و سریع تر از رقیبان داشته باشد. به این ترتیب، بنیان گذاران الهام بخش یا باتجربه، مدیر عاملان، مدیران بازاریابی، سرمایه گذاران خطرپذیر و مدیران ارشد رشد و جذب کاربر و همچنین اعضای کلیدی تیم هایشان می توانند از مطالعه این کتاب سود ببرند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...