آموزش ساخت ربات تلگرام با زبان پایتون

نویسنده :
مجتبی رحیمیان شوشتر
نوبت و سال چاپ : 2 / 1402 تعداد صفحات : 140
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 230
ویرایش : 0 شابک 9786222186463
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : برنامه نویسی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 152,000تومان

پایتون در صدر بهترین زبان های برنامه نویسی AI (هوش مصنوعی) قرار گرفته است. از آنجا که بیشتر زمان صرف شده در توسعه AI نباید به اشکال زدایی و پیدا کردن خطاها اختصاص یابد، پایتون برای این کار مناسب است. هسته پایتون کدنویسی را مؤثر و ساده می سازد.

الگوریتم های پیاده سازی در پایتون واقعاً ساده هستند و پایتون با بسیاری از کتابخانه های تعبیه شده برای برنامه های Al مجهز شده است.

در نهایت پایتون منبع باز بوده و خیلی خوب مستندسازی شده است؛ بنابراین، موارد بسیاری برای یک شروع خوب وجود دارد. یادگیری پایتون بسیار آسان است؛ بنابراین حتی اگر قبلاً از پایتون استفاده نکرده اید با داشتن پایه ای از برنامه نویسی، مباحثی را به دست خواهید آورد که بتوانید برنامه را اجرا کنید.

تلگرام یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های پیام رسان فعلی دنیا محسوب می شود که به شدت در بین کاربران ایرانی محبوب است، یکی از قابلیت های ویژه تلگرام، ارتباط با ربات ها می باشد. تنوع ربات های تلگرام و سرویس هایی که توسط آن ها ارائه می شود بسیار گسترده می باشد. در این کتاب قصد داریم شما را با دنیای ساخت و استفاده از ربات ها توسط زبان برنامه نویسی پایتون آشنا نماییم.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...