تجزیه و تحلیل شناور شاخص ها با استفاده از قیمت و حجم

Float Analysis: Powerful Technical Indicators Using Price & Volume

نویسنده :
استیو وودز
مترجم :
سید عرفان سیدعلی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 212
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 310
ویرایش : 0 شابک 9786225869561
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : تحلیل تکنیکال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 195,000تومان

تجزیه و تحلیل شناور یک رویکرد جامع برای مطالعه رفتار فنی سهام است. منظور من این است که سهامی را که در واقع معامله می‌شود از نظر اهمیت با قیمت و حجم فعالیت برابر می داند. بنابراین، قیمت و حجم تنها به عنوان دو سوم تصویر در نظر گرفته می‌شود، و تعداد سهام معامله شده در واقع یک سوم نهایی است. تصویر را کامل می کند قدرت نگاه کردن به سهام به این صورت است که نشان می‌دهد رابطه مستقیمی بین حجم سهام معامله شده در گذشته و حرکت‌های بعدی قیمت در آینده وجود دارد. بنابراین، تجزیه و تحلیل شناور ابزار قدرتمندی برای پیش بینی تغییرات آتی قیمت سهام است علاوه بر این با مطالعه کل نگر سهام تجزیه و تحلیل شناور تعریف چندین اصطلاح فنی را گسترش داده و روشن می کند. این اصطلاحات شامل پایین و بالا، حمایت و مقاومت، و انباشت و توزیع است.

تجزیه و تحلیل شناور همچنین به ما اجازه می دهد تا مدلی از قیمت، حجم و فعالیت سهام قابل معامله ایجاد کنیم. به عنوان یک مدل، ادعا نمی شود که "truth" تمام فعالیت های قیمت و حجم سهام باشد. البته این فقط یک دیدگاه در میان بسیاری از دیدگاه هاست. اما مانند هر مدل معتبر، حلقه حقیقت را دارد. و برای همه کسانی که گوش می‌دهند، تجزیه و تحلیل شناور نسبتاً بلند زنگ می زند. جذابیت آن به عنوان یک مدل از رفتار سهام سه برابر است. اول، بر اساس چندین اکتشاف است که به راحتی قابل درک است. دوم اینکه توسط داده‌های سخت پشتیبان گیری می شود. و سوم، منطقی است.
اولین و مهمترین کشف که در سال ۱۹۹۳ انجام شد، یک مفهوم ساده با مفاهیم عمیق است. برای درک این کشف، باید دو اصطلاح کلیدی را بدانیم: شناور و گردش شناور. این شناور برای بازیگران آگاه بازار به خوبی شناخته شده است. من اصطلاح گردش شناور را برای توضیح این کشف ابداع کردم.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...