فروشندگی با متد بازیگری

نویسنده :
ارسطو قنبری
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 120
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 130
ویرایش : 0 شابک 9786226659994
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : فروش

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 75,000تومان

نکاتی که در این کتاب مطرح کرده ام، نتیجه ی تجربه ام در بازارهای مختلف فروش، تحقیقات و مطالعات شخصی ام است. تعریف‌ها و توضیحاتی که در این کتاب می‌خوانید صرفاً برای فروش به صورت حضوری، مویرگی و مذاکرات رودررو یا در اصطلاح، فروش شخصی (Personal Selling) است.

در اصل شما را کمک می‌کند تا فروشنده ی بهتری شوید. مجموعه ای از مباحث را به طور تیتروار گفته ام که تلنگری برای آموزش بیشتر باشد، ولی ممکن است هرکدام از آن‌ها کتابی ۲۰۰ صفحه ای مطلب و یا نیاز به آموزش حضوری داشته باشند.

پس این کتاب، خلاصه وار از مسائلی که باید جداگانه مطالعه و آموزش داده شوند عبور می کند. فروشندگی با متد بازیگری موضوعی است که تا به حال کمتر کسی آن را مورد بررسی قرار داده و شباهت بازیگران و فروشندگان حرفه ای کمتر دیده شده است.

از دیدگاه من یک بازیگر می‌تواند یک فروشنده ی عالی باشد، ولی اگر یک فروشنده نتواند بازیگر خوبی باشد، باید حرفه ای تر به مسأله ی فروشندگی نگاه کند و روی این

موضوع وقت بیشتری بگذارد تا نتیجه ی بهتری حاصل شود.

باید یاد بگیریم که چگونه در نقش خود زندگی کنیم تا بفهمیم همه ی ما در زندگی خود نقش بازی می‌کنیم. شما ممکن است یک همسر، یک پدر، یک مادر، یک معلم و یا ... باشید. و نقش شما در محل کار می تواند شما را به شخص دیگری تبدیل کند، اما شما فقط بخش های مختلفی از خود را با آن نقش تطبیق می‌دهید، و در آن نقش بهترین هستید.

چیزی که به عنوان یک فروشنده بازیگر باید یاد گرفت این است که شما فقط در لحظه ای که مشتری می‌آید و یا دوربین روشن می‌شود، روشن نیستید. شما قبل از آن در نقش حاضرید، گرم شده اید، انرژی مناسبی دارید، از نظر صوتی آماده و روی مشتری متمرکز هستید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...