آموزش مدیریت پول به کودکان

نویسنده :
مریم معصومی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 83
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 110
ویرایش : 0 شابک 9786226868785
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : هوش مالی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 90,000تومان

در حال حاضر، اکثر خانواده‌ها سعی می کنند محیطی امن برای کودک خود فراهم کنند و برای رسیدن به این هدف، تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهند که از بچه‌های خود در مقابل بحران‌ها محافظت کنند. اما اگر بحران مالی ۲۰۰۸ کشور آمریکا را مشاهده کنیم، می‌بینیم که در مواجهه با چنین موقعیت هایی، تضمین اینکه خانواده ما در مقابل سختی‌ها ایمن باشند کمی دشوار می شود. راه چاره این است که والدین و مربیان به کودکان کمک کنند که خود مهارت‌های مالی را به دست آورند؛ یعنی در اصل ماهیگیری را به آنها بیاموزند نه اینکه برای آنها ماهی بگیرند.

در کنفرانس سال ۲۰۰۸ رئیس فدرال رزرو، بن برناکه در کنفرانس خبری اعلام کرد که با توجه به مشکلاتی که در بازار مسکن به وجود آمده است یادگیری مباحث مالی در سنین پایین، بسیار اهمیت دارد به همین منظور و با توجه به اهمیت یادگیری مباحث مالی در سنین کودکی، عمل به هر کدام از مطالبی که در این کتاب، مطالعه می کنید می‌تواند به شما کمک کند که قدمی برای آموزش فرزند خود از نظر مالی بردارید.

توجه داشته باشید ثبات قدم، صبر و تحمل شما می‌تواند کمک بزرگی در آموزش سواد مالی به کودکان داشته باشد. همچنین در این مسیر باید توجه داشت که به عنوان راهنما در کنار آنها باشید از هر فرصتی که در منزل به وجود می‌آید برای آموزش آنها استفاده کنید.

این کتاب را در ادامه کتاب قبلی به نام سواد مالی برای کودکان نوشته ام که بتوانم تا حدی سؤالات والدین را در این زمینه جواب دهم. در این کتاب، افزون بر بیان مفاهیم مرتبط، برخی از تجارب خود در آموزش به دانش آموزان و ارتباط با والدین را نیز بیان کرده ام تا با بیان نمونه‌های کاربردی، کار برای والدین ملموس تر شود. امید است با پرورش نسلی دانا، جهان بهتری بسازیم.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...