آموزش کاربردی HTML5 ،CSS3 همراه با پروژه های عملی

نویسنده :
مهندس مهرداد سلامی بهنام نوبخت
نوبت و سال چاپ : 7 / 1402 تعداد صفحات : 226
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 360
ویرایش : 0 شابک 9786222181604
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : برنامه نویسی تحت وب

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 220,000تومان

کتاب حاضر ماحصل 10 سال تدریس و ساخت پروژه های تحت وب می باشد. تمام تجربیات خود در این سال ها را به کار بسته ایم تا اثری متناسب با نیاز دانشجویان و علاقه مندان به حرفه ی طراحی سایت ارائه نماییم. ویژگی بارز این کتاب رویکرد کاربردی و پروژه محور بودن آن می باشد تا علاقه مندان با مطالعه دقیق و انجام تمرینات، بتوانند در پایان یک وبسایت کامل را ایجاد نمایند.

در این کتاب، آموزش از ساده ترین و ابتدایی ترین مفاهیم شروع شده و در پایان قادر به ساخت یک قالب کامل برای یک وبسایت خواهید بود. این کتاب مناسب تمامی افرادی می باشد که علاقه مند به یادگیری طراحی صفحات وب بوده و قصد دارند از طراحی وب به عنوان یک مهارت و تخصص کسب درآمد کنند. سایر مخاطبین این کتاب، دانش آموزان و دانشجویان رشته کامپیوتر می باشند که یکی از بخش های مهم تحصیلی آنها برنامه نویسی تحت وب می باشد، از این رو محتوای کتاب بصورت کاملا کاربردی و پروژه محور می باشد.

- نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری:
جهت حل تمرین ها اکثر کامپیوترهای امروزی مناسب بوده و نیاز به سخت افزار خاصی نمی باشد. تمام مثال های این کتاب توسط برنامه Notepad که بصورت پیش فرض در سیستم عامل ویندوز وجود دارد، قابل پیاده سازی می باشد اما جهت سهولت می توانید از نرم افزارها و ویرایشگرهای زیر نیز استفاده نمایید.

•Notepad++

• Sublime Text

• Brackets

• Dream Weaver

• Visual Studio Code

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...