انقلاب در دنیای خرده فروشی؛ چگونه فناوری های نوین، شیوه های سنتی خرده فروشی را تغییر می دهند؟

Reshaping Retail: Why Technology is Transforming The Industry & How to Win in the New Consumer Driven World

نویسنده :
استفان نیمایر آندره آ زوچی مارکو کانتا
مترجم :
مجید نوریان
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1399 تعداد صفحات : 192
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 270
ویرایش : 0 شابک 9786008689027
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : فروش

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 190,000تومان

با توسعه فن آوری در جهان، شیوه های سنتی خرید و فروش کاملا دگرگون شده است و بهتر است بگوییم، یک انقلاب واقعی در دنیای خرده فروشی رخ داده است. انقلابی که خرید و فروش مکان محور را به کلی تغییر داد و سایر ابزارهای فروش که مبتنی بر دنیای دیجیتال و شبکه های مجازی است را وارد عرصه خرده فروشی کرد. با گسترش تلفن های همراه و هوشمند شدن آنان، دنیای خرده فروشی وارد عرصه نوینی گردیده است. هر چند فروش مبتنی بر مکان یعنی فروشگاه های فیزیکی هنوز رونق خود را از دست نداده اند و روز به روز در حال گسترش اند، اما شیوه ها و روش های فروش در آنان دستخوش تغییرات زیادی شده است.

کتاب (( انقلاب در دنیای خرده فروشی)) به ماجرای این تغییرات به شیوهای علمی و عمیق پرداخته است. نویسندگان کتاب، جمعی از بزرگ ترین مدیران و کارشناسان شرکت مکنزی اند کامپنی هستند که در دفاتر این شرکت در دنیا فعالیت می کنند و همگی از تجربه و تحصیلات بالای علمی برخوردارند. مثل استفان نیمایر که گروه ((فن آوری در خرده فروشی)) این شرکت را در اروپا اداره می کند و به خرده فروشان سراسر دنیا و به بسیاری از مجموعه های خرده فروشی معتبر مشاور می دهد و دارای مدرک دکتری اقتصاد و کارشناس ارشد در مدیریت بازرگانی است. و یا آندره آ زوچی از مدیران مکنزی اند کامپنی که رهبری امور مصرف کننده در جنوب اروپا را برعهده دارد. آندره استادیار در انستیتوی آی ام تی در لوچای ایتالیاست و در آنجا فنون حل مسئله در سطح دکتری تدریس می کند.

کتاب انقلاب در دنیای خرده فروشی با تاریخچۀ کوتاهی از خرده فروشی در جهان آغاز می شود و به سیر تکوین خرده فروشی در دنیای مدرن و تاثیر فن آوری در آن می پردازد و با پرداختن به آینده خرده فروشی ما را با افق های نوین در این عرصه آشنا می کند و به این نکته مهم می پردازد که تغییر در دنیای خرده فروشی لحظه ای و ساعتی است و همپای تغییرات سریع تکنولوژی این دنیا نیز در حال تغییر است و در پایان به فراخوانی برای اقدام اشاره می کند و آن کنار گذاشتن الگوهای ذهنی کهن از خرده فروشی است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...