معاملات واگرایی در فارکس به سبک کریس ماتیس

نویسنده :
فرشاد رودخانه ای
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 232
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 340
ویرایش : 0 شابک 9786001865886
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : فارکس، طلا و نفت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 225,000تومان

کتاب معاملات واگرایی در فارکس به سبک کریس ماتیس، مجموعه ای از کلیدی ترین نکات موجود در حوزه معامله گری می باشد ( تکنیکال، فاندامنتال، سنتیمنتال، تحلیل بین بازاری، مالی رفتاری و مدیریت ریسک و...) این کتاب هر آنچه که برای تبدیل شدن به یک معامله گر (و نه صرفا تحلیلگر) تمام وقت و رسیدن به سودآوری مستمر و پایدار نیاز دارید و چگونگی بکارگیری آنها را در عمل به شما می آموزد.

محور اصلی کتاب بر اساس معامله گری با واگرایی ها به سبک شخصی "کریس ماتیس" می باشد. بنا به دیدگاه کریس ماتیس، معامله گران یک شکارچی هستند و فقط به دنبال شکار ستاپ هایی که احتمال برد بیشتری دارند می گردند. واگرایی ها یک ابزار و یک گواه معاملاتی بسیار پر قدرت و مهم می باشند که بکارگیری درست آنان منجر به سود سازی های سرشار خواهد شد. به علاوه اینکه جزو استراتژی های مکتب " برگشت به میانگین" محسوب می شوند.

 نکته:
اول اینکه، طبق آمارهای رسمی حدود 90 درصد معامله گران بازار فارکس زیان دیده اند و بدون کسب موفقیت و تنها با خاطره ای تلخ این بازار را ترک کرده اند.
پدوم اینکه، در نظر داشته باشید که در حوزه معامله گری اهمیت تحلیل، تنها نزدیک به 10 درصد می باشد و نزدیک به 70 درصد به مباحث روانشناختی و خود کنترلی اختصاص می یابد و 20 درصد هم به مباحث مربوط به مدیریت ریسک و سرمایه.
مهم است که این فرآیند را دنبال کنید و سعی کنید در آن عجله نکنید. بسیاری از مردم با یادگیری مقدمات و چیزهای ابتدایی بلافاصله با حساب واقعی معامله می کنند که این ایده خوبی نیست.

 

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...