پول خوشحال؛ هنر ژاپنی آشتی با پول

نویسنده :
کن هوندا
مترجم :
رسول فیروزی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 2 / 1401 تعداد صفحات : 200
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 200
ویرایش : شابک 9786227585940
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : هوش مالی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست
76,000

3 %

قیمت : 73720 تومان

کن هوندا:

با دخترم در پارک بودم، سخت در اندیشه بودم که چطور می توانم دنیا را مملو از عشق، شکرگزاری، شادی، آسایش و آرامش کنم. می خواستم بدانم چطور می توانم تا حد ممکن (پول خوشحال) تولید کنم. ایده ای به ذهنم رسید. تصمیم گرفتم کتابی بنویسم. تصمیم گرفتم این جنس نگاه را تا آنجا که می توانم با دیگران به اشتراک بگذارم. کتابی که با عنوان پول خوشحال در دست دارید، عصاره مطالبی است که به عده ای آموخته و از عده بسیار بیشتری یاد گرفته ام. در این کتاب سعی می کنم به شما کمک کنم به سوالاتی پاسخ دهید که افراد بسیاری در سال های گذشته از من خواسته بودند به آن ها پاسخ دهم:

*با پول چطور رفتار کنم؟

*آیا می توانم بدون فداکاری پول بیشتری داشته باشم؟

*آیا می توانم تا زنده هستم، آرامش داشته باشم؟

*برای اینکه زندگی ای شاد، موفق، مرفه و هدفمند داشته باشم چه کنم؟

در این کتاب به همه این سوالات پاسخ داده خواهد شد. همان طور که کتاب های دیگرم زندگی میلیون ها انسان را تغییر داده، این کتاب هم زندگی شما را دگرگون خواهد کرد.

صمیمانه امیدوارم کتاب حاضر به شما کمک کند نگاه متفاوتی به زندگی داشته باشید و رابطه خود با پول را متحول کنید. بازخوردی که اغلب از خوانندگان کتاب هایم دریافت می کنم این است که (وای! این حرف جدیدی ست. من اصلا این طور به پول نگاه نکرده بودم.) امیدوارم برای شما هم همین طور باشد؛ و نیز امیدوارم مطالعه این کتاب، شروع زندگی جدید شما با (پول خوشحال) باشد. قول می دهم این زندگی برایتان هیجان انگیز خواهد بود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...