استادی در تئوری امواج الیوت یه سبک گلن نیلی

Mastering Ellyot Wave

نویسنده :
گلن نیلی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 188
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 290
ویرایش : شابک 9786001865909
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : امواج الیوت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه
195,000

5 %

قیمت : 185250 تومان

گلن نیلی در طول این سال ها توانست اکثر ضعف های روش های قبل را مرتفع نماید و انقلابی عظیم در تئوری موجی الیوت بنا کند. این کتاب با هدف ایجاد یک ترقی چشمگیر در قابلیت تئوری موجی الیوت نوشته شده و این هدف را با مطرح کردن یک رویکرد عملی و کاربردی پیرامون تحلیل موجی بازارها انجام می دهد. این رویکرد ابتکاری با تحلیل موجی الیوت به سبک گلن نیلی شناخته می شود و به نئوویو شهرت دارد.

حین مطالعه این سبک، به سرعت در خواهید یافت که شبیه به هیچ سبک دیگری در حوزۀ تحلیل بازارها نیست. آنچه در این سبک معرفی شده، اولین رویکرد گام به گام درباره تئوری موجی الیوت می باشد که تاکنون به رشتۀ تحریر در آمده است.

گلن نیلی در طول 37 سال گذشته توانست با پیش بینی های بی نظیر خود توانایی سبک نئوویو را به اثبات برساند. آخرین پیش بینی او کاهش قیمت طلای جهانی از محدودۀ 1900 دلار به محدودۀ 1000 دلار می باشد که در مخیلۀ بهترین تحلیل گران جهان نمی گنجید و خیلی ها در نشریات خود او را دیوانه نامیدند. از دیگر کارهای برجسته گلن نیلی ارائه پیش بینی 50 ساله از شاخص داوجونز و همچنین پیش بینی 25 ساله از S&P که همچنان در مسیر صعودی خود می باشد و دقیق ترین پیش بینی 25 ساله می باشد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...