شاخص های کلیدی عملکرد حسابرسی داخلی

Key Performance Indicators for Internal Audit Function

نویسنده :
اشرف جعفری خوشه مهر
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 174
نوع جلد / قطع: شومیز / رحلی وزن: 390
ویرایش : 0 شابک 9786225372023
موضوع اصلی : حسابداری موضوع فرعی : حسابرسی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 85,000تومان

سیستم ارزیابی عملکرد رسمی، مجموعه ای از اهداف و معیارهای عملکرد راهبردی شامل شاخص های کلیدی عملکرد است که در تمام سازمان کاربرد دارد. سیستم ارزیابی عملکرد، مدیران را قادر می سازد که متوجه شوند چگونه نتایج کسب و کار در واحدهای مختلف سازمان با یکدیگر ترکیب شده و بر نتایج کلی کسب و کار، موثر واقع می شود.
در هر سازمانی، انتخاب معیارهای مناسب برای ارزیابی، اولین تصمیم مهمی است که باید اتخاذ شود. شاخص های خوب، همواره از عواملی استخراج می شوند که برای کسب موفقیت های سازمان در کسب و کار اهمیت دارد.
مهم نیست که شرکت از چه سیستمی ارزیابی عملکردی استفاده می کند، همه سازمان ها از شاخص های کلیدی عملکرد برای ارزیابی عملکرد خود، بهره می برند. شاخص های کلیدی عملکرد، برای اهداف تجاری مهم هستند زیرا اهداف را در خط مقدم تصمیم گیری نگه می دارند. ضروری است که اهداف کسب و کار به خوبی در سراسر سازمان به اشتراک گذاشته شود، بنابراین، وقتی افراد، شاخص های کلیدی عملکرد خود را می دانند و مسئول آن هستند، تضمین می کنند که اهداف کلی کسب و کار، در سرلوحه کار قرار دارند.
هدف از کتاب حاضر، ارائه مطالب مفید پیرامون مباحث ارزیابی عملکرد، آشنایی با سیستم های ارزیابی عملکرد، شاخص ها و معیارهای ارزیابی عملکرد، شاخص های کلیدی عملکرد و همچنین، مطالبی در خصوص شاخص های کلیدی عملکرد برای حسابرسی داخلی ارائه شده از سوی توسط شبکه یادگیری به کمک همتایان برای مدیریت مخارج عمومی به پشتیبانی جامعه کسب مهارت برای انجام وظایف حسابرسی داخلی، می باشد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...