مکاتبات تجاری در مدیریت گردشگری و هتلداری

نویسنده :
مریم محمدجعفر
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 86
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 150
ویرایش : 0 شابک 9786225923126
موضوع اصلی : گردشگری و هتلداری موضوع فرعی : هتلداری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 52,000تومان

در صنعت هتلداری و گردشگری بین المللی مهارت یادگیری مکاتبات تخصصی به زبان انگلیسی پایه و اساس پیشرفت شغلی برای کارکنان محسوب می گردد. به همین جهت، آموزش زبان تخصصی هتل داری و گردشگری به انگلیسی از جمله برنامه های اساسی بسیاری از مراکز، مؤسسات و دانشگاه های فعال در حوزه هتلداری و گردشگری در سراسر جهان است. افراد شاغل در این صنعت به عنوان یکی از نقش آفرینان اصلی باید بتوانند مکاتبات مرتبط با حرفه خود به زبان انگلیسی را به بهترین نحو نگارش کنند.

کتاب حاضر برای درس مکاتبات تخصصی برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی رشته مدیریت هتلداری و گردشگری تدوین گردیده است. با توجه به پراکندگی متون و منابع این رشته، مؤلف در صدد برآمد تا مجموعه ای متمرکز را جمع آوری کند. این امر باعث می شود تا دانش آموختگان و علاقه مندان بتوانند تمرکز کافی را بر روی مکاتبات تخصصی در یک کتاب و یک مجموعه داشته باشند.

در انتها لازم به ذکر است که این کتاب در پی تقویت زبان انگلیسی افراد وابسته به صنعت هتلداری و گردشگری کشور است در نتیجه هر فرد علاقه مند به مطالعه یا فعالیت در این حوزه جذاب اعم از دانشجویان کارکنان محترم هتل ها و دیگر مشاغل وابسته می توانند از آن بهره مند شوند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...