بزونومیکس؛ آمازون چگونه زندگی ما را متحول می کند و بهترین شرکت های دنیا از آن چه می آموزند؟

Bezonomics: How Amazon is Changing Our Lives & What the World's Best Companies Are Learning From It

نویسنده :
برایان دومین
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 312
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 300
ویرایش : شابک 9786227702071
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 150,000تومان

این کتاب به شما کمک می‌کند به‌دقت آمازون را بررسی کنید و بفهمید چگونه قرار است این شرکت آینده را شکل دهد. نکته اینجاست که مهم نیست از این موضوع خوشمان بیاید یا خیر، بزونومیکس در آینده سهم بزرگ‌تری از اقتصاد را در اختیار می‌گیرد. با خواندن این کتاب درک بهتری از آینده کسب‌و‌کارها در قرن بیست‌و‌یکم به‌دست می‌آورید. هم‌چنین متوجه می‌شوید

بزونومیکس چگونه ما را در نقطه عطف حیاتی قرار می‌دهد و چرا تا این حد خوب عمل می‌کند. برای رهبران کسب‌و‌کارها، این کتاب به‌دقت نشان می‌دهد بزوس چگونه چرخ‌و‌فلک هوش مصنوعی‌اش را ساخت، چرا تا این حد خوب عمل می‌کند و در مقابل این غول عظیم‌الجثه چه کاری می‌توان انجام داد. برای بقیه افراد این سفر در دنیای جف بزوس کمک کند تا متوجه شوند هر بار جعبه‌های قهوه‌ای‌رنگ خندان به‌دستشان می‌رسد، دقیقا چه اتفاقی برای زندگی‌شان رخ می‌دهد. اولین قدم این است که درک کنیم آمازون چقدر بزرگ و قدرتمند است. هم‌چنین باید بفهمیم این شرکت چگونه فراتر از حد تصورات‌مان در زندگی‌هایمان فراگیر شده‌ و با اقتصاد جهانی گره خورده‌است.

مخاطب با خواندن کتاب «بزونومیکس» با شیوه فکری جف بزوس، بنیان‌گذار و مدیر آمازون، آشنا می‌شود و با مرور شرایط اجتماعی و اقتصادی و فرازونشیب‌های پیش روی بزوس با داستان بزرگ‌ترین و قوی‌ترین پلتفرم فروش آنلاین در جهان همراه می‌شود. دومین امیدوار است در این کتاب خواندنی بتواند به مخاطب دیدی جامع از سویه‌های تاریک و روشن آمازون و آثار مخرب و منافع آن برای جامعه بدهد تا در عصر بزونومیکس برای بررسی چنین پلتفرم‌های عظیم فناوری محوری مهیا باشد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...