خرده فروشی

نویسنده :
رامین جباری حمید نبی لو
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 199
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 310
ویرایش : 0 شابک 9786006067995
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : فروش

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 100,000تومان

خرده­فروشی کسب و کار سخت و بی­ثباتی است. اغلب مردم با تجربه اندک و یا بدون تجربه، فکر می­کنند که راه­اندازی خرده­فروشی راهی مطمئن برای کسب ثروت است. از این­رو بسیاری از آنها در سال اول فعالیت خود از صحنه این کسب و کار خارج می­شوند. به وضوح می­توان به شکاف بین انتظارات مشتریان خرده­فروشی­ها و آنچه خرده­فروشان ارائه می­کنند، پی­برد. خرده­فروشی به عنوان حلقه آخر شبکه پخش و توزیع و نقطه تماس مصرف­کنندگان با تولیدکنندگان و برندها است. تفکر تولیدمحوری و فروش­محوری در ایران باعث شده تا تولید و ماهیت فیزیکی کالاها به عنوان دغدغه اصلی کسب و کارها محسوب شود و سایر بخش­هایی که می­تواند در ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان موثر باشد، نادیده گرفته شوند.

در بازار امروزی باید به این مهم توجه کرد که برای مشتریان، خرید تنها برای رفع نیازهای منطقی و عملکردی نیست بلکه وسیله و بهانه­ای برای لذت بردن نیز محسوب می­شود. در شرایط پیچیده و به شدت در حال تغییر کنونی، خرده­فروشی ترکیبی از علم و هنر است. برای موفقیت و پیشرفت، خرده­فروشان باید سیستم­های مدیریتی متمرکز و مشخصی را توسعه داده و حفظ کنند.

خرده­فروشی با زندگی روزمره مردم سرو کار دارد. توسعه نظام­مند این صنعت علاوه بر صرفه­جویی­های کلان اقتصادی، تاثیر بر اشتغال­زایی و نیز کمک به گردش چرخ­های صنعت و تولید در افزایش سطح کیفی و رفاه اجتماعی مردم نیز بسیار موثر است. برای ساختن استراتژی­های خرده­فروشی موفق، باید راهبردهایی برای این کسب و کار تدوین نمود که روشن، واضح، عملی و دارای قابلیت اجرای ساده باشند و کسب سود را در بلندمدت تضمین کنند.

این کتاب شامل نه فصل است که هدف آن آشنا کردن خواننده با مفاهیم و کلیات خرده­فروشی می­باشد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...