استانداردهای حسابداری با رویکرد آزمون؛ جلد دوم نشریه شماره PACT55 - آزمون های حرفه ای

خلاصه استانداردها، مثال های تشریحی و سوالات آزمون های حرفه ای و دانشگاهی

نویسنده :
دکتر محسن غلامرضایی افسانه محمودی یزدانی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 484
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 1150
ویرایش : 0 شابک 9786223270550
موضوع اصلی : حسابداری موضوع فرعی : آمادگی کنکور

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 290,000تومان

مقدمه ای بر کتاب
با توجه به اینکه درس حسابداری یکی از اصلی ترین دروس مطرح شده در آزمون های ورودی دانشگاهی، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و همچنین آزمون های ورودی و عضویت در مجامع حرفه ای مانند جامعه حسابداران رسمی ایران، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، جامعه مشاوران مالیاتی و غیره می باشد، دسترسی به منبعی جامع و تا حد امکان کامل که بتواند پاسخگوی نیازهای شرکت کنندگان در این آزمون ها باشد، همواره یکی از موضوعات مورد بحث در این حوزه بوده است. در این راستا، مؤلفان این اثر سعی کرده اند تا با ارائه کتابی دو جلدی شامل خلاصه ای از مجموعه استانداردهای مصوب حسابداری، به همراه مثال های تشریحی و تست های چهار گزینه ای مربوط به هر سرفصل، نیازهای متقاضیان شرکت در این آزمون ها را پاسخ دهند. در نتیجه، این اثر می تواند هم به عنوان منبعی مناسب برای درس حسابداری در مقاطع مختلف دانشگاهی و هم به عنوان منبعی مفید برای شرکت در آزمون های عضویت مجامع حرفه ای در نظر گرفته شود.

در این مجموعه دو جلدی جلد اول شامل استانداردهای شماره ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۲۱، ۲۴، ۲۹، ۳۰، ۳۱، ۳۲، ۳۴ و ۳۵ در دو بخش با (عناوین چارچوب نظری) و (صورت های مالی واحدهای مستقل) و جلد دوم، شامل استانداردهای شماره ۱۲، ۱۶، ۲۰، ۲۲، ۲۳، ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸، ۳۳ ۳۶ ۳۷ ۳۸ ۳۹ ۴۰ ۴۱ و ۴۲ در سه بخش (ادامه صورت های مالی واحدهای مستقل)، (صورت های مالی گروه) و (استانداردهای خاص) ارائه شده اند. با توجه به مطابقت استانداردهای حسابداری ایران با استانداردهای بین المللی و به منظور آشنایی بیشتر با هر دوی این استانداردها، تلاش شده است که از نام هر دو استاندارد بطور همزمان استفاده شود.

جهت ارائه اطلاعات تکمیلی، بکارگیری در اجرا، آزمون های حرفه ای بین المللی و با احتمال تصویب آنها در آینده، استانداردهای: «پذیرش استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی برای نخستین بار IFRS1»، «سرمایه گذاری در املاک IAS40 » ، «درآمد عملیاتی حاصل از قرارداد با مشتریان IFRS15 »، «ابزارهای مالی: اندازه گیریIFRS9 »، «پرداخت مبتنی بر سهام IFRS2 » و «اجاره ها IFRS16 » نیز در این مجموعه دو جلدی ارائه گردیده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...