مدیریت سرمایه کاربردی در بازارهای سرمایه

نویسنده :
دکتر علی محمدی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 216
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 320
ویرایش : 0 شابک 9786229461792
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : استراتژی های سرمایه گذاری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 145,000تومان

آیا کسی به شما گفته که بازار مثل میدان جنگ است؟ بازار پول چاپ نمی کند و همه سعی می کنند از یکدیگر پول بگیرند. حتی کارگزاران معاملاتی نیز در تلاش هستند تا پول شما را " بخورند". بنابراین، اولین درس شما هنگام ورود به بازار، سازگاری و بقاء در این شرایط است. برای رسیدن به این هدف، تنها چیزی که نیاز دارید مدیریت سرمایه است.

در هر بازاری که در آن شرکت می کنید اعم از سکه، سهام، فارکس، کالا و غیره، یک قانون کلی وجود دارد و آن اینکه تا زمانی که در حساب خود پول دارید زنده هستید و می توانید معاملات سودآوری انجام دهید حتی به تعبیر برخی ها در صورت بقاء، سود به طور طبیعی به جیب شما میرسد.

در خصوص تاثیرات روحی روانی مدیریت سرمایه می توان گفت که خود بازی پول یک بازی روحی-روانی است و مدیریت سرمایه می تواند تا حد زیادی فشار های این کار را کاهش دهد.

در خصوص اهمیت مدیریت ریسک و سرمایه می توان گفت که آن می تواند یک سیستم برنده را به سیستمی با عملکرد بهتر و بسیار سودآور تبدیل کند. در برخی موارد، مدیریت سرمایه حتی می تواند یک سیستم بازنده را به یک سیستم سود آور تبدیل کند. در بدترین سناریو، مدیریت سرمایه به کاهش نرخ زیان کمک می کند و در نتیجه به سیستم فرصتی می دهد تا به سوددهی بازگردد. اما وقتی هر معامله ای یک معامله بازنده است مدیریت سرمایه نمی تواند یک سیستم بازنده را به یک سیستم برنده تبدیل کند.

فهرست:

1- مدیریت سرمایه

2- تکنیک های مدیریت ریسک

3- ریسک به ریوارد

4- بررسی میزان ریسک و سود

5- مدیریت معاملات

6- مولفه های مدیریت سرمایه

7- کیفیت سیستم و اندازه پوزیشن

8- نگاهی به مکاتب مدیریت سرمایه

9- استراتژی های آنتی مارتینگل

10- انتخاب استراتژی مدیریت سرمایه

11- نکاتی که بایستی بدانید

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...