مدیریت آینده؛ دهه 1990 و پس از آن...

Managing for the future, The 19905 and beyond

نویسنده :
پیتر اف. دراکر
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 7 / 1392 تعداد صفحات : 416
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 475
ویرایش : شابک 9789643173869
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : مدیریت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 13,800تومان

پیتر دراکر از مطرح ترین و مؤثرترین اندیشمندان، استادان و کارشناسان عرصه مدیریت نوین در عصر حاضر است و عمر پربرکتش را از ۲۰ سالگی تا پایان، صرف بهبود و پیشبرد دانش مدیریت، اقتصاد و جامعه شناسی کرده است

وی دارای تالیفات متعدد و گوناگونی در پهنه وسیع اقتصاد، مدیریت، علوم سیاسی و اجتماعی است و علاوه بر کتاب های برجسته در دانش مدیریت، نوشته های او در تجزیه و تحلیل ها و پیش بینی های اقتصادی و سیاسی نیز مقبولیت عام دارند و بیش از ۶۰ سال است که در این زمینه ها از منابع موثق و قابل توجه اند.

کتاب حاضر که به زمینه های گسترده و گوناگونی در دانش مدیریت، نیروی کار، سازمان های نوین و اقتصاد جهانی پرداخته است، به طور چشمگیری بر پایه آینده نگری و راهنمایی مدیران آینده نگاشته شده و بی شک در نوع خود از کتب ارزشمند و انگشت شمار دهه های اخیر به حساب خواهد آمد. دراکر در این کتاب با ژرف نگری و دقت فراوان، مشکلات اساسی و مهمی که مدیران در آینده با آن روبرو خواهند بود را بررسی، موشکافی و تجزیه و و تحلیل نموده و راه های پیروزی بر آنها را ارائه داده است. این مشکلات در بخش های گوناگون، مواردی همچون نظم نوین اقتصاد جهانی، برخوردهای تازه انسان با کار و فعالیت، روند نوین مدیریت و رهبری در سازمان ها و نظایر آنها را شامل می شود. این کتاب، بدون شک مانند سایر کتب پیتر دراکر نیز در زمینه مدیریت، اثری تأثیرگذار و ماندنی خواهد بود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...