هدف: چگونه سریع تر از آنچه تصور می کردید به خواسته هایتان برسید

Goals!: How to Get Everything You Want - Faster Than You Ever Thought Possible

نویسنده :
برایان تریسی
مترجم :
مهدی قراچه داغی
نوبت و سال چاپ : 24 / 1402 تعداد صفحات : 288
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 330
ویرایش : 0 شابک 9789647390767
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : انگیزشی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 190,000تومان

برایان تریسی در کتاب هدف، شما را با بیست و یک راهکار مهم آشنا می‌کند تا سریع‌تر از آنچه تصویر می‌کردید به خواسته‌هایتان برسید. با استفاده از این راهکارها و نقطه نظرها به آنچه که در زندگی می‌خواستید دست پیدا می‌کنید.
کتاب حاضر به شما می‌آموزد که چگونه یک هدف را تعیین و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنید و در این مسیر روش دستیایی به منابع و توان مورد نیاز را کسب خواهید نمود.

شما یک هدف را فقط برای سرگرمی دنبال نمی‌کنید، بلکه به این دلیل آن را دنبال می‌کنید که باور دارید رسیدن به آن نیازی خاص را تأمین می‌کند، مسئله‌ای را حل می‌نماید یا اینکه منافعی به همراه دارد. اگر نمی‌توانید توضیح دهید که چرا می‌خواهید به هدف برسید، به احتمال زیاد در جهت اشتباه حرکت می‌کنید. چیزی که باعث حمایت شما می‌شود کیفیت درک از خودتان است. این کتاب شما را با این حقیقت مواجه می‌کند که اگر درک کنید چرا باید به هدفی برسید، می‌توانید آن را دنبال کنید یا تغییر دهید تا به چیزی که واقعاً به خواسته‌هایتان نزدیک‌تر است، تبدیل شود.
در کتاب هدف مهم‌ترین اصول هدف‌گذاری را بررسی می‌کنیم و برای اینکه تبدیل به فردی موفق شویم، خودمان را آماده می‌کنیم. یادتان باشد که راه موفقیت قبلا اختراع شده، پس فقط کافیست مسیر آن را دنبال کنید.

هدف، تنها راه رسیدن به موفقیت است. این جمله‌ای است که تمام موفقیت‌های برایان تریسی به واسطه آن به دست آمده است. هدف همان نیرویی است که سرعت شما را در رسیدن به خواسته‌هایتان زیاد می‌کند. بهترین راه برای تبدیل شدن به فردی که همیشه می‌خواستید و ساختن آینده مورد علاقه‌تان، مشخص کردن اهداف‌تان و دستیابی به آن‌ها است. به طوری که برخی گفته‌اند: «موفقیت، رسیدن به اهداف است و همه چیزهای دیگر تفسیر هستند.»

زمان و زندگی، دارایی‌های گران‌بهای شما هستند که هیچ‌چیز نمی‌تواند جایگزین آن‌ها شود. وقتی شما یاد بگیرید که چطور خوب هدف‌گذاری کنید و آن‌ها را تا زمانی که به طور کامل محقق شوند، دنبال کنید به خیلی بیشتر از چیزهایی که در گذشته تصور می‌کردید یا حتی می‌خواستید دست پیدا می‌کنید. تمام چیزی که به آن احتیاج دارید فهمیدن و به کار بردن اصول هدف‌گذاری مؤثر است.

برای دستیابی به سطحی از موفقیت مورد نظرتان، لازم نیست حتما چیزی را ابداع کنید که پیش از این اختراع شده است. اصول هدف‌گذاری و سخت کار کردن چندین سال است که کشف شده و میلیون‌ها زن و مرد آن‌ها را به کار برده‌اند و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌اند. اگر شما هم همین اصول را در زندگی‌تان به کار بگیرید، می‌توانید به موفقیت‌های مشابه و بزرگی دست پیدا کنید. پس وقت خود را برای کشف راز موفقیت‌های بزرگ تلف نکنید. بلکه در هدف‌گذاری و رسیدن به آن‌ها مهارت پیدا کنید. این همه چیزی است که باید بدانید و به آن عمل کنید.

برایان تریسی (Brian Tracy) سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری است. یکی از معروف‌ترین کتاب‌های او در ایران کتاب قورباغه‌ات را قورت بده است. وی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. او این شرکت را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد.

این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. برایان تریسی پیش از پایه‌گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت‌وساز مشغول به کار بود. او هم‌چنین در زمینه فروش و بازاریابی، سرمایه‌گذاری، ساخت‌وساز، واردات، توزیع و نیز مشاوره مدیریتی فعالیت داشته است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌و‌کار برگزار کرده است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

کتاب‌ها و سمینارهای او به بیش از 28 زبان دنیا ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان است. در حال حاضر ارزش شرکت او 256 میلیون دلار است و او مشاور مقام‌های دولتی در آمریکا و کاناداست.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...