آمار و احتمالات دکتری زیر ذره بین

نویسنده :
محسن طورانی سیمین لطیفی
نوبت و سال چاپ : 6 / 1402 تعداد صفحات : 408
نوع جلد / قطع: شومیز / رحلی وزن: 1150
ویرایش : 0 شابک 9789641576198
موضوع اصلی : سایر موضوعات موضوع فرعی : علوم پایه

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 440,000تومان

کتاب آمار و احتمالات دکتری زیر ذره بین اثر محسن طورانی، سیمین لطیفی شامل:
*متن کامل درس براساس سرفصل های مصوب وزارت علوم به همراه تست های مفهومی
*حل تشریحی و بررسی آزمون های دکتری
هدف از انتشار این کتاب، ارائه مجموعه ای برای درس آمار و احتمال آزمون دکتری رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد است که با بهره گیری از معتبرترین منابع درسی و بر اساس سرفصل های مصوب شورای عالی برنامه ریزی و عناوین درسی تدوین شده است.

کتاب حاضر در ۶ فصل با عناوین «آمار توصیفی»، «آنالیز ترکیبی و احتمال»، «متغیر تصادفی»، «توزیع های گسسته و پیوسته»، «نمونه گیری و برآورد»، «آزمون فرض» موضوع بندی شده است. نحوه بیان مطالب در هر فصل مبتنی بر تجربه مؤلف از دوره های متعدد تدریس این درس در کلاس های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری است. در انتهای هر فصل سوالات آزمون دکتری و همچنین سوالات با اهمیت در آزمون های کارشناسی ارشد به تفکیک موضوع طبقه بندی و با پاسخ تشریحی قرار داده شده است.
با توجه به اینکه فصول یک تا چهار مربوط به «آمار ۱» و فصول پنج تا شش مربوط به «آمار ۲» (تحلیل آماری) است، ارتباط فصل ها به گونه ای است که هنگام مطالعه کتاب می توانید بعد از مطالعه فصل اول از فصل دوم عبور کرده و ادامه فصول را مطالعه کنید. بدین ترتیب می توانید فصل دوم (آنالیز ترکیبی و احتمال) را در هر زمان دیگری مطالعه کنید.
هنگام مطالعه ی هر فصل ابتدا سعی کنید به مفاهیم و مثال های ارائه شده در داخل هر فصل به خوبی مسلط شوید سپس در ادامه می توانید به بررسی سوالات طبقه بندی شده (آزمون های دکتری و ارشد) در انتهای فصل برای سنجش میزان یادگیری خود بپردازید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...