معامله به روش سامورائی ها ترکیب طلایی ایچیموکو و الگوهای شمعی

نویسنده :
آرش حکمت
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 5 / 1400 تعداد صفحات : 136
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 205
ویرایش : 0 شابک 9786001862007
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : تحلیل تکنیکال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 74,500تومان

به جرات می توان گفت، تشخیص روند حرکتی قیمت و نقاط بازگشتی و تغییر روند از مهم ترین و پایه ایی ترین اصول علم تحلیل تکنیکال است .

احتمالاً بارها بعد از ورود به معامله این سؤال ها را از خود پرسیده باشید که: چرا قیمت برگشت؟ الان باید چکار کنم؟ بخرم یا بفروشم؟ حد ضرر را چند قرار بدم؟

و حتی شاید بارها با خودتان فکر کرده اید که چرا با اینکه به ابزارهای عمومی تحلیل تکنیکال مسلط هستید ولی نمی توانید نقاط ورود و خروج سهم را به موقع تشخیص دهید و همیشه یک قدم عقب تر از بقیه هستید !؟

بزرگ ترین دغدغه معامله گران، تشخیص صحیح روند حرکتی قیمت و نقاط ورود و خروج مناسب است تا بتوانند با سود مناسب از معامله خود خارج شوند و این امر با ترکیب دو ابزار قدرتمند تحلیل تکنیکال یعنی ایچیموکو، الگوهای شمعی به راحتی ممکن می شود.

این کتاب به ۶ فصل تقسیم بندی شده است که در فصل اول و دوم با ایچیموکو، امواج ایچیموکو و استراتژی های معاملاتی آن می پردازیم که مهم ترین بخش کتاب است.

در فصل سوم و چهارم با الگوهای شمعی و انواع شکاف ها در نمودار شمعی پرداخته می شود. در فصل پنجم با اندیکاتورهای پرکاربرد در تحلیل تکنیکال آشنا می شوید. و در فصل آخر که بخش اصلی کتاب هست با چند مثال، فرصت های معاملاتی را از زمان تشخیص روند تا پیدا کردن نقاط ورود و خروج است را باهم بررسی می کنیم.

همیشه به یاد داشته باشید که: معامله گر خوب، معامله گر با نظم و انضباط است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...