قیمت گذاری بنگاه به دولت؛ بهترین روش ها در راهبردهای قیمت گذاری بنگاه به دولت

نویسنده :
استفان ام. لیوزو
مترجم :
دکتر محسن نظری امیر سالار ونکی مصباح سیوندیان
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 247
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 380
ویرایش : 0 شابک 9786229800058
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : بازاریابی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 170,000تومان

دولت ها نقش بزرگی در اقتصادها دارا می باشند و در ایران سهم دولت از تولید ناخالص ملی زیاد است. دولت و شرکت های دولتی هرساله مناقصه ها و مزایده های فراوانی برگزار می نمایند و خریداران عمده کالا ها و خدمات در کشور می باشند.

مباحث قیمت گذاری در حوزه های B2B و B2C دارای ادبیات گسترده و فراوانی می باشد، ولی هنوز در حوزه های B2G و C2C از ادبیات زیاد و غنی برخوردار نمی باشد و شکاف های نظری و عملیاتی در این زمینه وجود دارد.

نویسنده کتاب با دانش و تجربه خود تلاش نموده است که این شکاف نظری و عملی را پوشش دهد که شایسته تقدیر می باشد. لیوزو نویسنده پرکار در حوزه قیمت گذاری با دانش و تجربه زیاد خود در حوزه های تجاری و مصرفی قیمت گذاری، به خوبی توانسته است در این کتاب مفاهیم قیمت گذاری مثل قیمت گذاری ارزش محور، بخش بندی مشتریان، هوش رقابتی، مشتری محوری، کمی سازی ارزش، مباحث فناوری، نوآوری در قیمت گذاری، قیمت گذاری اشتراکی و دیجیتال و کلان داده را که از مفاهیم بنیادی و تحول آفرین و جدید در قیمت گذاری می باشند در حوزه B2G وارد نماید.

کسب و کار ها در سال های اخیر به شدت تحت تاثیر فناوری و محیط در حال تغییر کسب و کار بوده اند. محیط کسب و کار ها متلاطم، پر ریسک، مبهم و پیچیده شده است. این تحولات به معاملات دولتی نیز سرایت نموده است. اطمینان داریم که مطالعه این کتاب قدرت شما را در چنین محیطی در تعاملات با دولت ها افزایش می دهد.

فهرست:

بخش اول: قیمت گذاری

بخش دوم: قیمت گذاری مبتنی بر ارزش

بخش سوم: قیمت برنده

بخش چهارم: نوآوری در قیمت گذاری

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...