سیستم های هوشمند ساختمان؛ دوره مقدماتی KNX

KNX basic course documentation

نویسنده :
سیف اله نیکنامی حبیب اله نیکنامی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 2 / 1398 تعداد صفحات : 256
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 410
ویرایش : شابک 9786001654398
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : الکترونیک

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 110,000تومان

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان با به کارگیری از آخرین فناوری های در صدد آن است که شرایطی ایده ال همراه با مصرف بهینه انرژی در ساختمان ها پدید آورد.

این سیستم ضمن نظارت در بخش های مختلف ساختمان و ایجاد شرایط محیطی مناسب با ارائه خدمات هم زمان، سبب بهینه سازی مصرف انرژی، ارتقای سطح کارایی و بهروری دستگاه ها، ارزش افزوده و امکانات موجود در ساختمان می شود.

بدیهی است با این کار سرمایه اولیه ای که صرف اجرای این سیستم شده است و ضمن محافظت از انرژی تولید شده، راه های صرفه جویی و بهره وری نیز نشان داده می شود. کنترل و دسترسی به این سیستم با استفاده از نرم افزارهای مربوطه از هر نقطه در داخل ساختمان و خارج از آن از طریق تلفن و اینترنت به سهولت مقدور می باشد.

کتاب پیش رو راهنمای مناسبی جهت آشنایی بیشتر با سیستم های اتوماسیون خانگی تحت پروتکل KNX است که در دوره های آموزشی مقدماتی انجمن بین المللی KNX برای فعالان این حوزه خصوصاً مهندسان و تکنسینهای فنی تدریس می شود.

در راستای سیاست های آموزشی شرکت مهندسان مشاور اتوماسیون ساختمان آترینا و توسعه سیستم های اتوماسیون خانگی و از همه مهم تر پروتکل KNX بر آن شدیم تا این دوره آموزشی را در غالب کتاب آموزش فارسی به دوستداران و مجریان این سیستم تقدیم نماییم.

در این کتاب کلیات پروتکل KNX، توپولوژی سیستم، اصول طراحی و انتخاب تجهیزات سیستم اتوماسیون خانگی به همراه شیوه های اجرا و برنامه ریزی سیستم تحت KNX به همراه اصول عیب یابی ارائه گردیده است.

فصل ۱: استدلال های سیستم KNX

فصل ۲: ارتباطات KNX

فصل ۳: توپولوژی TP1

فصل ۴: تلگرام TP1

فصل ۵: دیوایس های باس

فصل ۶: تأسیسات TP1

فصل ۷: کابل برق 110 PL

فصل ۸: طراحی تخصصی پروژه توسط 3 ETS - بخش1

فصل 9: طراحی پروژه ETS3 تخصصی - بخش ۲ پیشرفته (اهداف مفید)

فصل ۱۰: اجرای ETS3 تخصصی

فصل ۱۱: عیب یابی ETS3 تخصصی

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...