معجزه شکرگزاری

The Magic

نویسنده :
راندا برن
مترجم :
نفیسه معتکف
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 50 / 1402 تعداد صفحات : 256
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 290
ویرایش : 0 شابک 9786005138603
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : انگیزشی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 250,000تومان

این جمله‌ی شگفت‌انگیز را بگویید: "خدایا، سپاس‌گزارم" این جمله‌ی شگفت‌انگیز را با صدای بلند بگویید. آن را روی پشت‌بام منزلتان فریاد بزنید. آن را با خودتان زمزمه کنید؛ در ذهنتان بگویید یا در قلبتان احساسش کنید. بکوشید، از امروز به بعد، به هرکجا می‌روید، احساس سپاس‌گزاری و معجزه‌ی آن را نیز با خودتان ببرید.
برای این‌که یک زندگی شگفت‌انگیز و سرشار از فراوانی و شادمانی داشته باشید؛ بدانید که فقط باید سپاس‌گزاری از خداوند را همواره بر زبان آورید و آن را در ژرفای وجودتان احساس کنید. می‌توانید همواره سپاس‌گزار باشید و همواره در زندگی‌تان شگفتی بیافرینید.

در این کتاب، 28 تمرین ویژه برای سپاس‌گزاربودن پیشنهاد می‌شود. توجه داشته باشید این تمرین‌ها نقطه‌ی شروعی برای سپاس‌گزارانه‌زیستن هستند. نقطه‌ی شروع هستند زیرا، هرچه بیشتر از خداوند سپاس‌گزاری کنیم، باز هم کم است. برای سپاس‌گزارانه‌زیستن باید در عمل سپاس‌گزار باشیم.

تمرین‌های این کتاب کمک می‌کنند تا همواره به نعمت‌های زندگی‌مان بیندیشیم و آن‌ها را قدر بدانیم. قدردانستن نعمت‌ها به این معنی است که به‌خوبی از آن‌ها استفاده کنیم. پس از تمام‌شدن دوره‌ی 28 روزه‌ی این تمرین‌ها بکوشید آن‌ها را همواره تکرار کنید.

 

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...