مصور سازی بهتر داده ها؛ راهنمایی کاربردی برای تحلیل گران، تولیدکنندگان محتوا و پژوهشگران

نویسنده :
جاناتان شوابیش
مترجم :
اکبر صمدی علی واعظی نژاد فرشید دلجو
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 430
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 630
ویرایش : 0 شابک 9786225941328
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 300,000تومان

درباره کتاب:
این کتاب درباره چگونگی ایجاد مصورسازی بهتر و موثرتر داده‌های شما است. هدف آن گسترش دانش گرافیکی و قرار دادن نمودارهای بیشتر در جعبه ابزار شما است. دفعه‌بندی که با نرم‌افزارهای مصورسازی (پاور بی آی، تبلو، اکسل و...) کار می‌کنید، محدود به نمودار منوهای کشویی نخواهید شد. این کتاب شما را راهنمایی می‌کند تا نموداری که برای داده‌های شما مناسب‌ترین و در انتقال پیام شما موثرترین است، انتخاب کنید.
در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری، محتوا، اگر بخواهد تاثیری عمیق داشته باشد، باید تصویری باشد. ما به عنوان خالقین مصورسازی داده‌ها، باید مخاطبان خود را درک کرده و بدانیم چه زمانی یک نمودار متفاوت می‌تواند خوانندگان را به تعامل وا دارد و به آن‌ها کمک کنیم تا سواد خود را در زمینه نمودارها افزایش دهند.
این کتاب سه بخش اصلی دارد. بخش اول شامل دستورالعمل‌های کلی برای ایجاد مصورسازی موثر است. اهمیت مخاطبان و چگونگی توجه به اینکه کدام دسته از نمودارها نیازهای آنها را به بهترین وجه برآورده می‌کند را می‌آموزیم. در بخش دوم، بیش از ۸۰ نمودار را تعریف کرده و در مورد آنها بحث خواهیم کرد. در بخش سوم در مورد ایجاد راهنمای سبک مصورسازی داده‌ها و چگونگی بازطراحی نمودارها صحبت می‌شود.
درباره نویسنده:
نویسنده کتاب جاناتان شوابیش، یک اقتصاددان، نویسنده، مشاور و سخنران است. او مهارت های مصورسازی و ارائه داده ها را در دانشگاه American تدریس می کند. شوابیش به مدت نه سال در دفتر بودجه کنگره کار کرد و در آنجا مسائل مربوط به سیاست را تحلیل کرد. او برای سهولت در هضم گزارش های پر داده خود، از نمودارهای خلاقانه، تصاویر و رنگ استفاده کرد. شوابیش در زمینه تجسم داده ها پیشگام محسوب می شود و صدای پیشرو برای وضوح و دسترسی در تحقیقات است. او بنیانگذار شرکت تجسم داده و مهارت های ارائه، PolicyViz است. او در سال ۲۰۱۳ توسطAllAnalytics به عنوان "رهبر اندیشه تجسم" و توسط Mode Analytics در سال ۲۰۱۶ به عنوان رهبر در این زمینه معرفی شد. او به طور گسترده در مورد مسائل تجسم داده ها داده های باز و استفاده از داده ها در سازمان ها صحبت می کند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...