آموزش ChatGPT در 30 روز؛ با هوش مصنوعی برجسته و اثرگذار شوید

Dominating ChatGPT iN 30 Days: Leverage Artificial Intelligence to Stand Out & Be More Efficient

نویسنده :
پابلو تاپیاس کانتوس
مترجم :
دکتر عین الله جعفرنژاد قمی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 146
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 240
ویرایش : 0 شابک 9786002052018
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : بازاریابی دیجیتال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 150,000تومان

علم با سرعتی عجیب در حال پیشرفت است و به طور فزاینده در تمام جنبه های زندگی ما حضور پیدا می کند. هوش مصنوعی یکی از حوزه های در حال رشد در سال های اخیر است و ابزارهایی مثل ChatGPT در حال تغییر نحوه ی تعامل ما با فناوری هستند. امروزه هوش مصنوعی، به طور قابل توجهی بر زندگی روزمره ی ما تأثیر می گذارد و توانایی بالقوه ی آن برای تغییر ساختارهای اقتصادی و اجتماعی چالش های مهمی را به همراه دارد که باید در نظر گرفته شوند.
کتاب پیش رو به بررسی امکانات و قابلیت های یکی از مدل های زبانی مهم، یعنی ChatGPT می پردازد و کاربردهای آن را در موضوعات مختلف مورد بررسی قرار می دهد. در حالی که بسیاری از مردم نمی دانند چگونه از ChatGPT استفاده کنند، این کتاب می تواند ابزار مفیدی برای آنها جهت آشنایی با قابلیت های ChatGPT باشد.
علاوه براین، نکات کاربردی و مفیدی در مورد نحوه ی استفاده ی کارآمد از ChatGPT و نیز نحوه ی افزایش مهارت های نوشتاری و صرفه جویی در زمان ارائه شده است. این کتاب به شما کمک می کند تا با استفاده از ChatGPT بهره وری خود و کارکنان شرکت را افزایش دهید. در وقت خود صرفه جویی کنید و وقت بیشتری برای تمرکز بر امور مهم تر داشته باشید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...