2000سوال چهارگزینه ای آمار و احتمالات مهندسی ویژه رشته های مهندسی صنایع، ریاضی کاربردی و آمار

نویسنده :
دکتر مجید ایوزیان مهندس میثم حدادی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 504
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 720
ویرایش : 0 شابک 9789641576112
موضوع اصلی : صنایع موضوع فرعی : آمادگی کنکور

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 250,000تومان

این کتاب شامل مجموعه ای از سوالات چهارگزینه ای دروس تئوری احتمالات و آمار مهندسی رشته های علوم پایه و فنی و مهندسی میباشد که حاصل چندین سال جمع آوری سوالات مختلف از منابع گوناگون میباشد.
هدف از تالیف این کتاب، فراهم نمودن منبعی برای خودآزمایی و تمرین بیشتر داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد بوده و جهت اثر بخشی بیشتر، برای همه سوالات پاسخهای کاملاً تشریحی ارائه گردیده و در برخی موارد بیش از یک راه حل برای آنها پیشنهاد شده است. بنابراین دانشجویان با حل این سوالات چهارگزینه ای و تکرار آنها میتوانند به سطح بالایی از مهارت در حل مسائل مختلف تئوری احتمالات و آمار مهندسی دست یابند. البته به خوانندگان پیشنهاد میشود که قبل از این کتاب، یک مرجع مانند کتاب «مبانی احتمالات و آمار مهندسی» نوشته مجید ایوزیان، ابوالفضل واقفی و حمید اسماعیلی، که در آن مفاهیم اصلی این دروس بیان شده باشد را مطالعه نمایند.

بخشی از سوالات شامل مسائلی است که در کنکور کارشناسی ارشد رشتههای مهندسی صنایع، آمار، ریاضی و سایر رشته های فنی مهندسی وجود دارند و بخشی دیگر نیز از سایر منابع بوده یا به وسیله مؤلفین طراحی گردیده است. در طراحی و انتخاب سوالات سعی شده است تا مسائلی انتخاب شوند که از نظر کمک به فراگیری مطالب، به اندازه کافی ارزشمند و قابل تأمل باشند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...