آینده در اشتراک است؛ چرا مدل کسب و کار اشتراکی، آینده کسب و کارهاست و برای موفقیت در آن چه باید کرد؟

Subscribed: Why the Subscription Model Will Be Your Company's Future & What to Do About It

نویسنده :
تین زو گیب وایزرت
مترجم :
محمد رهبان
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 252
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 250
ویرایش : 0 شابک 9786227702699
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 250,000تومان

کتاب ((آینده در اشتراک است)) با عنوان اصلی (( Subscribed)) یکی از کتاب های پرفروشی است که به موضوع مدل کسب و کار اشتراکی پرداخته است. در این کتاب مدل کسب و کار شرکت هایی مانند نتفلیکس، اسپاتیفای و سلز فورس بررسی شده است. از منظر نویسندگان کتاب مدل کسب و کار اشتراکی تحولی واقعی و فرصتی جدید پیش روی کسب و کارهاست؛ جریانی که تازه شروع شده است.
شرکت هایی با مدل کسب وکار اشتراکی ۹ برابر سریع تر از ۵۰۰ شرکت برتر دنیا رشد می کنند. چرا؟ چون بر خلاف شرکت های دیگر، این کسب و کارها مشتریان خود را می شناسند. یک پایگاه از مشترک خوشحال، دستاورد بزرگ این کسب و کارهاست.

مصرف کنندگان و مشتریان امروزی مزایای دسترسی را به مشکلات نگهداری ترجیح میدهند؛ امروز کسب و کار اشتراکی در همه حوزه ها، از حمل و نقل گرفته تا لباس و حتی چیزهایی مثل تیغ و لوازم آرایشی، تحول ایجاد کرده است. شرکت ها هم به دنبال راه حل های آسان تر و بلندمدت هستند؛ امروز کسب و کارها در حال جایگزینی سرورهای خود با راه حل های ذخیره سازی ابری مانند دراپ باکس هستند؛ به زبان ساده، جهان در حال تغییر از محصول به سمت خدمت است.

اما چگونه می توان مشتریان را به مشترک تبدیل کرد؟ «تین زو» به عنوان مدیر عامل یک پلتفرم مدیریت اشتراک در جهان، به صدها شرکت کمک کرده تا از تکیه بر فروش فردی به ایجاد کسب و کارهای مشتری محور و با درآمد تکرار شونده تبدیل شوند. پیام اصلی او در کتاب آینده در اشتراک است ساده است؛ آماده باشید یا نه، هیجان زده باشید یا وحشت زده، باید خود را با مدل کسب وکار اشتراکی وفق دهید؛ در غیراین صورت خطر جاماندن، شما را تهدید می کند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...